sobota, 30 listopada 2013

Prolog

 Miliardy lat temu, gdy jeszcze  morza i oceany  chodziły własnymi ścieżkami, a skały zmieniały swój kształt według własnej woli, gdy mrok władał wszystkim co istniało, gdzieś pośród ciemności i panującego strachu zrodziła się iskierka światła. Była tak maleńka, że nikt jej nie zauważył pośród całego zła. Błyszczała łagodnym, pogodnym światłem mogącym ogrzać nawet najbardziej lodowate serce i dać nadzieję każdemu, kto by tylko jej zapragnął. 
Wtem stało się coś niezwykłego, właśnie ta mała iskierka najczystsze, najjaśniejsze światełko połączyło się ze swoim największym przeciwieństwem, z sercem zła. Noc ustąpiła dniowi, niebo zalśniło od gwiazd, zaś oceany zatrzymały się, a skały znieruchomiały. Mrok zniknął gdzieś, a we wszechświecie zapanowała równowaga. Z ciepłej iskry i lodowatego odłamka ciemności powstał kamień zwany Unitas. Moc tego niepozornego połączenia dała początek istnienia dziewięciu wymiarom. Jednym z nich była właśnie Ziemia. To tam spadł Unitas- kamień jedności. 
Przez wiele wieków, ludzkość rozwijała w sobie chciwość i żądze władzy chcąc posiąść nadzwyczajną siłę. Trwało to tak długo, aż pogrążyła się w zupełnej ciemnocie. Ziemia skąpana była we krwi- Brat zabijał brata, ojciec syna, a dobre uczucia prawie zniknęły z powierzchni planety. Nikt nie miał na tyle siły by zaprowadzić porządek w chciwych sercach ludzi i tak przez wiele lat, aż w końcu pojawiło się dwojga młodych, zakochanych w sobie, których miłość była silniejsza od zła. Zwrócili się o ratunek do istot nadprzyrodzonych z równoległego wymiaru, a one ofiarowały im pomoc. Karmazynowa krew istot nadludzkich połączyła się, a wypita przez parę sprawiła, iż przestali być ludźmi. Zaprowadzili porządek na świecie. Unitas, znane wam bardziej jako Yin i Yang zostało podzielone między nich dwoje, jako jedynych prawowitych właścicieli. 
 Tak właśnie narodziła się nowa rasa- Anioły. 





9 komentarzy:

  1. Yyyyy Napiszę ci to tak.
    Uwaga..
    Nigdy, ale to nigdy nie czytałam lepszego prologu. Genialnie tajemniczy.. zdradzający tylko 0,000001 całości. Genialne jako początek.
    Mam nadzieję że jak najszybciej dodasz 1 rozdział bo już.. tak już uzależniłam sie od tego bloga! Jesteś genialna. Życzę weny z całego serca. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku. Ja nawet nie wiem co powinnam napisać, żeby nie zabrzmieć banalnie przy tym, co właśnie przeczytałam. Zgadzam się z powyższą opinią. To jest najlepszy prolog z jakim miałam styczność. Jest profesjonalne i napisane po prostu mistrzowsko. Nie zdradza zbyt wiele, a zarazem ma się wrażenie, że to klucz do historii, coś bardzo ważnego - z pewnością tak właśnie jest. Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. Zazdroszczę takiego talentu, bo w tym krótkim tekście pokazałaś, że masz go mnóstwo.
    Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiesz co ?;o Prolog jest prześwietny !!!! Totalnie mnie w to wciągnęłaś i chcę więcej. Jeju dziewczyno umiesz mnie tak zaciekawić, że nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo..;o A szczerze to nie jest mi łatwo mnie zaciekawić czymś, a zwłaszcza czytaniem xd Jak ty to robisz ? :o Masz po prostu taki talent, że się w głowie nie mieści :)
    Prolog jest taki tajemniczy, a za razem ukazuje nam na pewno tak ważną informację. W dodatku tak świetnie to napisałeś. "Łał" to było pierwsze słowo, które mi błądziło w myślach po przeczytaniu tego ;* To jest w prost niesamowite. Ja nie wiem aż co ja mam tu pisać tak mnie urzekłaś tym co napisałaś ;) Mówiłam Ci już kiedyś, że Cię kocham ? Dobra powtórzę:
    KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO ! :D To będzie mega opowiadanie, już to czuję ! :D I uwierz mi: JA SIĘ NIE MOGĘ STRAAAAAASZNIE DOCZEKAĆ PIERWSZEGO ROZDZIAŁU ! :D
    czekam ;*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurdę ten Prolog jest po prostu nieziemski :) Mam nadzieję ,że rozdział pierwszy pojawi się szybko ,bo chyba nie wytrzymam tego wszystkiego... XD Po pierwsze zarąbisty szablon ,a po drugie "Kto nauczył Cię tak pisać?!" Uwielbiam twoje opowiadania i mam nadzieję ,że po zakończeniu wszystkich twoich blogów pojawią się kolejne ;) Chociaż myślę ,że długo będziesz fundowała nam rozrywkę tym oto blogiem :D No więc życzę weny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten
    prolog jest niesamowity nigdy nie czytałam takiego. Uwielbiam blogi o
    istotach nadprzyrodonych i dotego połączonych z 1D. Czuje że ten blog
    będzie niesamowity. Powodzenia w pisaniu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prolog jest niesamowity! Nieźle się wkręciłam, na serio. Hm... Karolina w opowiadaniu o stworzeniach nadprzyrodzonych. Coś nowego i na prawdę wspaniałego! Jestem ciekawa jak cała sprawa potoczy się dalej. Po tym jak zobaczyłam bohaterów po prostu chciałam czytać już kolejne rozdziały, tak mnie zaciekawiły. Hm, myślę że wilkołaki i wampiry nie będą przyjazne w stosunku do aniołów... co ja gadam. Pewnie nikt nie będzie przyjaźnie ustawiony do innej rasy. Ale mogę się też mylić, pewnie nas czymś zaszokujesz. :) No i co mogę jeszcze napisać? Masz talent, który nie może się zmarnować! Więc tak, czekam na rozdział 1, mam nadzieję że pojawi się niedługo. ;* No i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU. :D

    zapraszam na nowy rozdział :)
    ♦ http://psychiatric-destroy-me.blogspot.com/
    Oraz na nowego bloga o miłości :)
    ♦ http://you-are-all-i-have.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo, po prostu cudo! kocham czytać opowiadania o nadprzyrodzonych istotach i chętnie przeczytam twoje ♥
    czekam na pierwszy rozdział z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja! Aż miałam dreszcze, jestem ciekawa jak potoczy się ta opowieść, bo napisane to jest świetnie. Po prostu to aż prosi się o czytanie dalszych rozdziałów. Jestem wielką fanką fantasy, więc masz mnie jako czytelniczkę GWARANTOWANĄ! SUPER, SUPER, SUPER, SUPER! To świadczy o tym, że twoja główka doprawdy jest ogromna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam dalej na rozdział pierwszy ♥

    zapraszam na nowy rozdział:
    ♦ http://psychiatric-destroy-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń